Կատարման ժամկետը` 13-17.11
- Թվարկեք հնդկական և չինական քաղաքակրթությունների ձեռքբերումները;
Հնդկաստանի ձեռքբերումն էր
Ք.ա. III հազարամյակում Հնդկաստանում կային Մոհենջոդարոյի և Խարապպայի զարգացած երկրագործական հասարակությունները:Կային խոշոր քաղաքներ, որոնք ստեղծել էին սեփական պատկերային գիրը:
Չինաստանի ձեռքբերումները
Կայսր Ցին Շի Հուանդի օրոք միավորվեց ողջ Չինաստանը:Նա վերացրեց ազնվականների ժառանգական սիտղոսները և արտանանությունները:Երկիրը բաժանվեց մարզերի:Սահմանվեցին կայուն հարկեր:Մտվեցին միասնական դրամ,չափի ու կշռի միավորներ:Ու Դի կայսրը գրավելով Չինաստանից արևմուտք ընկած շրջանները,առևտրական ճանապարհ պատրաստեց դեպի Իրան:
- Պատմեք արիացիների մասին;
Գիտության մեջ «Արիներ» տերմինը օգտագործվում է հնդիրանական լեզուներով խոսող ցեղերի ու ժողովուրդների վերաբերյալ: Հին Հնդկաստանի և հին Իրանի ժողովուրդները հնդիրանական հնագույն հուշարձաններում իրենց անվանել են արիներ, որը նշանակում է լիիրավ մարդիկ՝ ի տարբերություն հարևան կամ նվաճված ժողովուրդների։ Նեղ իմաստով արիներ է կոչվել Կենտրոնական Իրանի նահանգներից մեկը։ Արիացի տերմինը օգտագործվել է նաև հետադեմ պատմագրության մեջ (մասնավորապես ֆաշիստական Գերմանիայում)՝ հակագիտական մեկնաբանությամբ:Արիներ, արիք հնդիրանական ժողովուրդների հին անվանումը։
- Համեմատեք Աշոկայի և Ցին Շի Հուանդիի գործունեությունները;
Աշոկա արքայի օրոք այն հասավ իր հզորության գագաթնակետին:Աշոկան հայտնի է որպես շինարար արքա:
Ցին Շի Հուանդին առաջի կայսրներ ում հաջողվեց միավորել ողջ Չինաստանը:Նա բազմաթիվ պետական բարեփոխումներ կատարեց:
Երկու կայսրերի օրոք էլ նրանց ղեկավարատ պետություններում զգալի բարեփոխումներ տեղի ունեցան:
- Գրեք պատմվածք կամ հեքիաթ արիացի Ձեր հասակակցի մասին:
Կար չկար մի արիացի աղջիկ կար:Նա երազում էր նավով ճամփորդել:Մի օր մտքերով տարված քայլում էր, հանկարծ բախվեց ինչ որ բանի և ուշագնաց վայր ընկավ:Քիչ անց երբ ուշքի եկավ տեսավ իրեն հասակակից տղայի, որը եռանդով ինչ որ բան էր կառուցում:Աղջիկը երբ ավելի ուշադիր նայեց աչքերին չհավատաց, քանի որ դա իր երազած նավի պատկերն էր:Նրանք ծանոթացան և սկսեցին զրուցել:Զրույցի ընթացքում պարզ դարձավ, որ երկուսն էլ նույն բանի մասին էին երազում:Տղան պատմեց իր որոշումների մասին և նրանք իրենց ուժերը միավորելով ոգևորությամբ սկսեցին շաուրնակել նավի կառուցումը:Որոշ ժամանակ անց նրանց հաջողվեց ավարտի հասցնել իրենց մտահաղացումը և նրանք բաց ծով դուրս եկան ու սկսեցին ճամփորդել:
Աղբյուրներ` Համաշխարհային պատմություն, 6-րդ դասարան, էջ 37-40
Երբ հայ պատմաբանները պատմաանբաններ են, հայերը կարող են եկվոր էլ լինել ու …